Zastrzeganie kart płatniczych
W przypadku utraty karty (zgubiebnie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić
ten fakt telefonicznie
tel. +48 86 215 50 50
lub osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Jarosławiu.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie
w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych
od dnia zgłoszenia zastrzeżenia karty.
INFOLINIA dla klientów Banków Spółdzielczych
w zakresie obsługi kart płatniczych
czynna 24 godziny 7 dni w tygodniu
tel. +48 86 215 50 00
fax. +48 86 215 50 01
email:
Uprzejmie informujemy, iż na początku stycznia 2014 roku dodatkowo uruchomiono jeden ogólnopolski numer telefonu służący do zastrzegania kart płatniczych.
Jego numer to: (+48) 828 828 828
Zasada działania systemu to system rozpoznawania mowy – właściciel karty dzwoniąc pod podany wyżej numer telefonu wypowiada nazwę Banku wydającego kartę, a następnie system automatycznie zestawia połączenie z konsultantem Banku wydawcy, który przyjmuje i dokonuje zastrzeżenia karty.
Zastrzeżenie karty dokonuje pracownik Banku wydawcy.
Szczegółowe informacje na temat działania systemu dostępne są na oficjalnej stronie projektu:
www.zastrzegam.pl