Zaloguj

Płatności Mobilne

Korzystaj z wygodnych płatności BLIKIEM! Płać za zakupy w sklepach stacjonarnych i w internecie, wypłacaj szybko i bezpiecznie bez użycia karty płatniczej, rób przelewy natychmiastowe bez podawania numeru rachunku. Wystarczy tylko Twój telefon z zainstalowaną aplikacją BSGO.

Nie masz jeszcze aplikacji BSGo? Zainstaluj ją na swoim telefonie.

  


Co zyskujesz z płatnościami BLIK ?


Szybkość

Wystarczy wprowadzić kod, następnie potwierdzić i GOTOWE


Bezpieczeństwo

BLIK działa bezpiecznie w aplikacji BSGo

Wygoda
Wystarczy smartfon z dostępem do internetu.

 

Dzięki usłudze BLIK możesz...

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych
  • wypłacać gotówkę w bankomatach
  • dokonać przelewu na telefon 
  • prośba o przelew (wkrótce dostępna)


Jak aktywować BLIKA?


Zaloguj się do aplikacji mobilnej BSGo i w dolnym pasku zakładek wybierz przycisk BLIK.

Zapoznaj się i zaakceptuj Regulamin a następnie naciśnij suwak aktywacji usługi BLIK

Gotowe. Zacznij korzystać z BLIKA!

 

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do aplikacji mobilnej BSGo wybierając kolejno z dolnego paska zakładek: 
Więcej -> Ustawienia -> Ustawienia BLIK -> Limity BLIK
Taką zmianę zgłosisz również w dowolnej placówce Banku.

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

 

domyślny

maksymalny

 Limit ilościowy

Wypłata gotówki

1 000 zł

10 000 zł

5 sztuk

Płatności w sklepach

1 000 zł

10 000 zł

5 sztuk

Płatności w Internecie

1 000 zł

10 000 zł

5 sztuk

Przelew na numer telefonu

1 000 zł

10 000 zł

5 sztuk


Jak korzystać z płatności Blik?

 


Otwórz aplikację BSGo i wybierz ikonę BLIK (również bez logowania).

Otrzymasz 6-cyfrowy kod - wpisz go w sklepie internetowym, terminalu płatniczym lub bankomacie .

Zatwierdź transakcję w aplikacji.


Jak korzystać z przelewów na telefon?


Otwórz aplikację BSGO i wybierz ikonę BLIK.

Wybierz "Przelew na telefon".
Wybierz kontakt oznaczony logo blik lub samodzielnie
wpisz numer telefonu odbiorcy.


Zatwierdź przelew PIN-em 



W jakiej sytuacji BLIK nie wymaga potwierdzenia kodem PIN?

Jeżeli transakcja jest zlecona w trybie Szybkiej Płatności (z ekranu logowania) oraz są spełnione poniższe warunki:

  • jest to transakcja POS (płatność w sklepie w terminalu POS)
  • kwota autoryzacji nie przekracza maksymalnej kwoty pojedynczej transakcji definiowanej przez BANK, do której użytkownik może zrealizować Szybką Płatność w sklepie bez użycia PIN (domyślna wartość to 50 PLN)
  • liczba szybkich płatności w POS wykonanych bez potwierdzenia PIN-em od ostatniego udanego logowania lub zatwierdzenia transakcji z użyciem PINU-u nie przekracza 5

Jeżeli transakcja jest zlecona w trybie Zwykłej Płatności ( po zalogowaniu do aplikacji mobilnej) i kwota autoryzacji nie przekracza maksymalnej kwoty pojedynczej transakcji zdefiniowanej przez Bank, do której użytkownik może zrealizować Zwykłą Płatność bez użycia PIN
W pozostałych przypadkach niewymienionych poniżej, akceptacja dyspozycji BLIK wymaga potwierdzenia Kodem PIN.

 

Czy mogę ustawić rachunek do realizacji płatności BLIK?

Użytkownik ma możliwość zmiany rachunku, który został domyślnie przypisany w momencie włączenia usługi BLIK.

  • Zaloguj się do aplikacji BSGo;
  • W sekcji Więcej przejdź do Ustawienia; wybierz Ustawienia BLIK.
  • W sekcji Źródło środków należy wybrać wiersz rachunku.

Do czasu pełnego wdrożenia, usługa Blik będzie aktywna tylko w czasie dostępności rachunku bankowego, a więc taka operacja jak zamknięcie dnia w systemie bankowym
(pon-pt: od ok. 18 do ok. 20, sobota od ok. 13:30 do ok. 15:30) uniemożliwia dokonanie płatności.

Xiaomi Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas wycieczki rowerowej, Xiaomi Pay umożliwia szybkie i proste zakupy wyłącznie przy użyciu opaski lub zegarka.Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu opaski Xiaomi, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień. Usługa Xiaomi Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w opasce Xiaomi, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

 

Co zyskujesz, dzięki płatnościom z Xiaomi?




Bezpieczeństwo transakcji
Każda transakcja jest zaszyfrowana
żeby mieć dostęp do karty musisz wpisać 6-cyfrowe hasło

Szybkość
Wystarczy zbliżyć opaskę do czytnika kart


Wygoda

Wystarczy Ci opaska z aplikacją
nie musisz pamiętać o zabraniu portfela lub telefonu z domu

 

Jak dodać swoją kartę Xiaomi Pay ?

Pobierz aplikację Mi Fitness na swój telefon. Aplikacja jest dostępna na urządzeniach z systemem Android i iOS.

Aplikacje możesz pobrać z:

 


Przejdź do aplikacji Mi Fitness
W aplikacji wybierz zakładkę Urządzenie i kliknij Xiaomi Pay

Dodaj dane swojej karty Mastercard
zaakceptuj warunki. Odbierz SMS z kodem weryfikacyjnym i wpisz go w aplikacji

Ustaw 6-cyfowe hasło

Hasło trzeba podawać co 24 godziny
lub każdorazowo po zdjęciu opaski

Płać z Xiaomi

Zbliż urządzenie do czytnika kart i gotowe!

 

Jak płacić opaską Xiaomi Mi Smart Band ?



Uaktywnij opaskę
Dotknij ekranu opaski, żeby ją uruchomić

Przesuń ekran w lewo i jeśli masz więcej niż jedną kartę wybierz, którą chcesz zapłacić

Wprowadź hasło
Jeśli to konieczne
wprowadź 6-cyfrowe hasło

Płać opaską
Zbliż opaskę do czytnika kart

 

Przydatne informacje

 

Gdzie można płacić Xiaomi Pay?

  • Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo:
     pay

Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

  • Nie, wystarczy opaska lub zegarek z dodaną wcześniej kartą.

Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Xiaomi Pay?

  • Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

  • Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Xiaomi Pay

  • Usługa Xiaomi Pay chroni Twoje dane, wykorzystując przypisane do opaski/zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy płacisz. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Numer Twojej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Xiaomi. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw. Usługa Xiaomi Pay chroni dane użytkownika. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w opasce/ zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.


Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem lub zegarkiem z systemem Android. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay. Płacąc za pomocą Google Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego Banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swój telefon lub smartwatch z systemem Android.

Z Google Pay możesz korzystać we wszystkich punktach oznaczonych logo:

ikonaGP

 

Jak zacząć korzystać z Google Pay?

KROK 1

Pobierz darmową aplikację Google Pay ze sklepu Google Play (musisz mieć konto Google i zaakceptować warunki usługi)

KROK 2

Zarejestruj się w aplikacji i dodaj kartę Banku (musisz posiadać aktualną kartę kredytową debetową lub prepaid), postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie urządzenia (musisz posiadać urządzenie mobilne obsługujące technologię NFC oraz telefon z Androidem w wersji 5.0 (Lollipop) lub wyższej)

KROK 3

Gotowe! Płać telefonem jak kartą – wybudzając go i zbliżając do terminala płatniczego!

Co zyskujesz z Google Pay ?

Wygodę
Nie musisz nosić przy sobie portfela czy karty płatniczej

Bezpieczeństwo
Dane Twojej karty nie są przechowywane w telefonie

Mobilność
Płatności mobilne są możliwe w tysiącach miejsc: w sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych podczas zakupów internetowych


Jak dodać kartę do aplikacji Google Pay?


Jak zacząć korzystać z 
Google Pay na zegarku?

Google Pay możesz używać także wtedy, gdy chcesz zapłacić zegarkiem. To możliwe, jeśli tylko Twój smartwatch posiada system operacyjny Wear OS w wersji co najmniej 2.0 oraz ma wbudowany moduł NFC służący do płatności zbliżeniowych.

  • Na zegarku otwórz aplikację Google Pay
  • Wybierz „Zacznij korzystać"
  • Ustaw blokadę ekranu
  • Aby dodać kartę, postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Uwaga: wykonanie tych czynności spowoduje dodanie karty w aplikacji Google Pay na zegarku (nie na telefonie)

Gotowe!

Jak płacić Google Pay przy użyciu telefonu?

  • Wybudź telefon. Nie musisz otwierać aplikacji Google Pay
  • Przyłóż tylną część telefonu do terminala na kilka sekund. Gdy już zapłacisz, na ekranie zobaczysz niebieską ikonę potwierdzenia
  • Postępuj według instrukcji widocznych na ekranie, jeśli się pojawią. W przypadku transakcji powyżej 100 zł, w zależności od ustawień terminala i telefonu oraz wersji aplikacji Google Pay, możesz zostać poproszony o podanie kodu PIN lub potwierdzenie swojej tożsamości na telefonie (np. poprzez odblokowanie go lub przyłożenie palca do czytnika linii papilarnych – zgodnie z ustawieniami telefonu)

Jak płacić GooglePay przy użyciu zegarka?

Krok 1

Na zegarku otwórz aplikację Google Pay

Krok 2

Przytrzymaj zegarek nad terminalem do płatności zbliżeniowych, aż usłyszysz sygnał dźwiękowy lub poczujesz w zegarku wibracje

Krok 3

Jeśli wyświetli się prośba, wybierz kartę „kredytową” (niezależnie od rodzaju karty)

Krok 4

W przypadku transakcji powyżej 100 zł potwierdź swoją tożsamość zgodnie z instrukcjami prezentowanymi na zegarku


 

Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Google Pay

Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka sposobów. Przede wszystkim dane Twojej karty są zaszyfrowane i przechowywane na bezpiecznym serwerze. Każda karta płatnicza skonfigurowana przez Ciebie do płatności w sklepach otrzymuje numer konta wirtualnego (VAN), który sprzedawca widzi podczas zakupów. Dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcom, gdy dokonujesz płatności w sklepie. Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia – gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego.

Co się stanie, kiedy zgubię telefon lub ktoś mi go ukradnie?

Gdy Twój telefon jest odblokowany, ktoś może użyć go do robienia zakupów w sklepach. Jeśli nie możesz znaleźć telefonu lub został on skradziony, możesz go zlokalizować, zablokować lub usunąć z niego dane, korzystając z usługi Znajdź moje urządzenie.

Jeżeli zablokujesz urządzenie, korzystanie z Google Pay nie będzie możliwe. Jeśli nie można nawiązać kontaktu z urządzeniem, dane karty mogą zostać usunięte, aby nikt nie miał do nich dostępu. Gdy znajdziesz swoje urządzenie, odblokuj je i dodaj jeszcze raz dane karty lub kart, aby korzystać z Google Pay. Pamiętaj, aby udostępnić funkcje lokalizacyjne na swoim urządzeniu, dzięki temu będziesz mógł sprawdzić położenie swojego urządzenia i w razie potrzeby zdalnie zablokować do niego dostęp. Google Pay nie przechowuje danych kart na telefonie, dlatego osoba, która go znajdzie lub ukradnie, nie będzie miała do nich dostępu, nawet jeśli telefon będzie odblokowany.



Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a. Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.

Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Apple Pay

Podczas zakupów Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji. Pełny numer karty nigdy nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Apple i nie może być udostępniany sprzedawcom. Apple Pay nie zachowuje danych o transakcjach, które dałoby się powiązać z Twoją tożsamością, zatem wszystkich zakupów dokonujesz całkowicie poufnie.

Jak dodać kartę płatniczą do iPhone’a?

Dodanie karty płatniczej do usługi Apple Pay jest proste.

Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić.

 ApplePayBankBPS

Jak dodać kartę płatniczą do Apple Watch?

KROK 1
Otwórz aplikację Apple Watch w iPhonie

KROK 2
Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”

KROK 3
Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a


Jak płacić Apple Pay w sklepach stacjonarnych i punktach usługowych?


Płać przy użyciu Touch ID
Zbliż iPhone`a do terminala płatniczego, trzymając palec na czujniku Touch ID.

Płać przy użyciu Face ID

Kliknij dwukrotnie boczny przycisk, spójrz na ekran, a następnie zbliż iPhone`a do terminala płatniczego.

Płać za pomocą Apple Watch
Kliknij dwukrotnie boczny przycisk na urządzeniu i zbliż Apple Watch do terminala płatniczego.


Jak płacić 
Apple Pay w sklepach internetowych i apkach?

Apple Pay to prostsza i szybsza metoda płacenia w aplikacjach i Internecie, która nie wymaga zakładania kont ani wypełniania długich formularzy. Aby za pomocą iPhone’a lub iPada zapłacić w aplikacji lub witrynie internetowej otwartej w Safari, wybierz Apple Pay na etapie finalizowania transakcji i dokonaj płatności, korzystając z Face ID lub Touch ID.

Aby zapłacić w witrynie internetowej otwartej w Safari na Macu, wybierz Apple Pay i dokonaj płatności, korzystając z iPhone’a lub zegarka Apple Watch. Na MacBooku Pro możesz płacić, używając Touch ID na pasku Touch Bar.


Gdzie można płacić 
Apple Pay?

Apple Pay działa wszędzie tam, gdzie widnieją poniższe symbole

 apple1

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z Apple Pay?

Lista urządzeń zgodnych z Apple Pay jest dostępna TUTAJ

Usługa Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.

Co to jest Garmin Pay?

Z jakimi urządzeniami działa Garmin Pay?

Sprawdź jakich urządzeń Garmin można używać do dokonywania płatności TUTAJ

Jak zacząć korzystać z Garmin Pay?

KROK 1
Chcesz zacząć korzystać z usługi - potrzebujesz zegarek Garmin wyposażony w moduł NFC. Nie posiadasz jeszcze zegarka Garmin? Wybierz model odpowiedni dla siebie.

KROK 2
Pobierz aplikację Garmin Connect™ na swój telefon - znajdziesz ją w sklepie Google Play i App Store.


KROK 3
Dodaj swoją kartę Credit Agricole do zegarka. Sprawdź, jak szybko i wygodnie możesz to zrobić.

KROK 4
Gotowe! Teraz możesz płacić swoim zegarkiem jak kartą. Sprawdź instrukcję, jak płacić.

Jak dodać kartę do Garmin Pay ?


Ustaw hasło
W aplikacji Garmin Connect™ wybierz opcję Garmin Pay, a następnie "Utwórz Portfel". Ustaw swoje 4-cyfrowe hasło do cyfrowego portfela.


Dodaj kartę

Wybierz "Dodaj kartę"
następnie uzupełnij pola o informacje znajdujące się na Twojej karcie i zaakceptuj oświadczenia.

Wpisz kod z SMSa

Odbierz wiadomość SMS z kodem weryfikującym i wpisz go w odpowiednie miejsce w aplikacji.


Płać zegarkiem

Gotowe! Teraz możesz płacić we wszystkich terminalach wyposażonych w obsługę płatności zbliżeniowych.


Jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?

Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:


Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela

Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala

To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.

 

Przydatne informacje

Które karty mogę dodać do Garmin Pay?

  • Wszystkie karty wydane w Grupie BPS (kredytowe i debetowe, Visa® i Mastercard®), z wyłączeniem naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.

Gdzie można płacić Garmin Pay?

  • Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo: pay

Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

  • Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Garmin Pay?

  • Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

  • Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.


Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!
Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu zegarka Fitbit Pay, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.
Usługa Fitbit Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

Co to jest Garmin Pay?


Jak zacząć korzystać z Fitbit Pay?

KROK 1

Chcesz zacząć korzystać z usługi - potrzebujesz zegarek Fitbit wyposażony w moduł NFC. Nie posiadasz jeszcze zegarka Fitbt? Wybierz model odpowiedni dla siebie.

KROK 2

Pobierz i zainstaluj aplikację mobilną Fitbit na swoim telefonie - znajdziesz ją w sklepie Google Play lub App Store.

KROK 3

Dodaj swoją kartę Credit Agricole w aplikacji. Sprawdź, jak szybko i wygodnie możesz to zrobić.

KROK 4

Gotowe! Możesz już płacić swoim zegarkiem Fitbit jak kartą. Sprawdź, jak korzystać z Fitbit Pay.

Jak dodać kartę do Fitbit Pay?

Ustaw hasło
W aplikacji Fitbit wybierz opcję "Wallet" i ustaw 4-cyfrowe hasło zabezpieczające. Jego wpisanie będzie wymagane co 24 godziny lub po każdym zdjęciu urządzenia.
Dodaj kartę
Podaj dane swojej karty w aplikacji i zaakceptuj Regulamin korzystania z usługi.
Wpisz kod z SMSa
Odbierz SMS z kodem weryfikacyjnym i wpisz go w aplikacji.

Płać zegarkiem
Gotowe! Teraz możesz płacić swoim zegarkiem we wszystkich punktach z terminalem wyposażonych w obsługę płatności zbliżeniowych.

Jak płacić zegarkiem Fitbit?

 

Wybierz kartę
Przytrzymaj przycisk z lewej strony zegarka do momentu pojawienia się wizerunku karty na wyświetlaczu, a następnie wybierz kartę, którą chcesz zapłacić.

Wpisz hasło
Wpisz wcześniej ustawione 4-cyfrowe hasło do swojego portfela. O hasło będziesz proszony co 24 godziny, przy ponownym włączeniu funkcji pomiaru tętna lub po każdym zdjęciu zegarka
Zapłać
Zbliż zegarek do czytnika kart i gotowe!


Przydatne informacje

 

Z jakimi urządzeniami Fitbit działa Fitbit Pay?

Które karty mogę dodać do Fitbit Pay?

  • Wszystkie karty wydane w Grupie BPS (kredytowe i debetowe, Visa® i Mastercard®), z wyłączeniem naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.

Gdzie można płacić Fitbit Pay?

  • Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo:
     pay

Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

  • Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

  • Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Fitbit Pay?

  • Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

  • Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.