Korzystaj z wygodnych płatności BLIKIEM! Płać za zakupy w sklepach stacjonarnych i w internecie, wypłacaj szybko i bezpiecznie bez użycia karty płatniczej, rób przelewy natychmiastowe bez podawania numeru rachunku. Wystarczy tylko Twój telefon z zainstalowaną aplikacją BSGO.
Nie masz jeszcze aplikacji BSGo? Zainstaluj ją na swoim telefonie.
Co zyskujesz z płatnościami BLIK ?
Dzięki usłudze BLIK możesz...
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych
- wypłacać gotówkę w bankomatach
- dokonać przelewu na telefon
- prośba o przelew (wkrótce dostępna)
Jak aktywować BLIKA?
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do aplikacji mobilnej BSGo wybierając kolejno z dolnego paska zakładek:
Więcej -> Ustawienia -> Ustawienia BLIK -> Limity BLIK
Taką zmianę zgłosisz również w dowolnej placówce Banku.
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK
domyślny |
maksymalny |
Limit ilościowy |
|
Wypłata gotówki |
1 000 zł |
10 000 zł |
5 sztuk |
Płatności w sklepach |
1 000 zł |
10 000 zł |
5 sztuk |
Płatności w Internecie |
1 000 zł |
10 000 zł |
5 sztuk |
Przelew na numer telefonu |
500 |
500 zł |
5 sztuk |
- maksymalna kwota jednorazowego przelewu Blik wynosi 500 zł
Jak korzystać z płatności Blik?
Jak korzystać z przelewów na telefon?
W jakiej sytuacji BLIK nie wymaga potwierdzenia kodem PIN?
Jeżeli transakcja jest zlecona w trybie Szybkiej Płatności (z ekranu logowania) oraz są spełnione poniższe warunki:
- jest to transakcja POS (płatność w sklepie w terminalu POS)
- kwota autoryzacji nie przekracza maksymalnej kwoty pojedynczej transakcji definiowanej przez BANK, do której użytkownik może zrealizować Szybką Płatność w sklepie bez użycia PIN (domyślna wartość to 50 PLN)
- liczba szybkich płatności w POS wykonanych bez potwierdzenia PIN-em od ostatniego udanego logowania lub zatwierdzenia transakcji z użyciem PINU-u nie przekracza 5
Jeżeli transakcja jest zlecona w trybie Zwykłej Płatności ( po zalogowaniu do aplikacji mobilnej) i kwota autoryzacji nie przekracza maksymalnej kwoty pojedynczej transakcji zdefiniowanej przez Bank, do której użytkownik może zrealizować Zwykłą Płatność bez użycia PIN
W pozostałych przypadkach niewymienionych poniżej, akceptacja dyspozycji BLIK wymaga potwierdzenia Kodem PIN.
Czy mogę ustawić rachunek do realizacji płatności BLIK?
Użytkownik ma możliwość zmiany rachunku, który został domyślnie przypisany w momencie włączenia usługi BLIK.
- Zaloguj się do aplikacji BSGo;
- W sekcji Więcej przejdź do Ustawienia; wybierz Ustawienia BLIK.
- W sekcji Źródło środków należy wybrać wiersz rachunku.
Do czasu pełnego wdrożenia, usługa Blik będzie aktywna tylko w czasie dostępności rachunku bankowego, a więc taka operacja jak zamknięcie dnia w systemie bankowym
(pon-pt: od ok. 18 do ok. 20, sobota od ok. 13:30 do ok. 15:30) uniemożliwia dokonanie płatności.