Zaloguj

Bankowość detaliczna


Sposoby logowania oraz autoryzacji w Bankowości Detalicznej
KOD SMS       
Aplikacja BSGo

Logowanie 

1. Wprowadzamy numer identyfikacyjny (identyfikator)
2.Podczas pierwszego logowania wprowadzamy tymczasowe hasło otrzymane wiadomością SMS, a następnie przypisujemy własne. 
3. W trakcie kolejnych logowań wprowadzamy brakujace znaki z hasła (hasło maskowane)
4. Dodatkowo wprowadzamy otrzymany na telefon kod SMS

1. Wprowadzamy numer identyfikacyjny (identyfikator)
2. Wprowadzamy brakujace znaki z hasła (hasło maskowane)
3. System oczekuje na potwierdzenie logowania aplikacją BSGo
4. Wprowadzamy pin do aplikacji bądź wykorzystujemy czytnik lini papilarnych a następnie akceptujemy logowanie do systemu.

Autoryzacja przelewów

1. Pierwsza autoryzacja wywoła wysłanie za pośrednictwem SMS jednorazowego numeru PIN oraz wymusi jego zmianę
2. Kolejne autoryzacje będą wymagały wprowadzenia zdefiniowanego wcześniej PIN-u do podpisu oraz kodu SMS.
Pin powinien zawierać od 4 do 8 cyfr.

1. Akceptacja przelewu aplikacją BSGo po ówczesnym prowadzeniu pinu.

 

Express Elixir

Usługa przelewu natychmiastowego Express Elixir umożliwia przekazanie środków pieniężnych pomiędzy nadawcą a odbiorcą posiadającymi rachunki w bankach będących uczestnikami systemu rozliczeniowego Express Elixir w czasie rzeczywistym.

Kiedy warto korzystać z Express Elixir

To praktyczne rozwiązanie sprawdza  się  zawsze,  gdy  musisz  błyskawicznie  uregulować  należności  lub natychmiast wysłać komuś pieniądze. Środki trafiają na wskazany rachunek bankowy w kilka sekund od zatwierdzenia transakcji.
Dzięki systemowi przelewów natychmiastowych Express Elixir szybko i wygodnie przelejesz pieniądze z banku do banku w sytuacjach, gdy liczy się czas, np:

  • uregulowanie płatności za telefon, gaz czy inne usługi,
  • spłata raty kredytu czy karty kredytowej,
  • konieczność natychmiastowego zasilenia konta bankowego bliskiej osoby,
  • realizacja transakcji wymagających natychmiastowego przepływu środków.

Jak można zlecić przelew natychmiastowy Express Elixir?
w formie papierowej w placówce bankowej,
w formie elektronicznej, poprzez system bankowości elektronicznej.

Kto może korzystać z opcji realizacji przelewów przez Express Elixir?

Klienci indywidualni oraz klienci korporacyjni.

W jakich godzinach możemy realizować przelewy w systemie Express Elixir?

Realizacja przelewów jest możliwa jeśli przelew zostanie złożony w godzinach dostępności systemu rozliczeniowego Express Elixir w Banku Spółdzielczego w Jarosławiu  oraz w banku odbiorcy. Godziny dostępności dla klientów Naszego Banku: od poniedziałku do piątku o godzinie 00:00 do 18:00 oraz od 20:00 do 24:00, soboty w godzinach od 00:00 do 13:00 i od 16:00 do 24:00, w niedziele - od 00:00 do 24:00

Tabela dostępności banków w usłudze ExpressElixir znajduje się tutaj.

Ile kosztuje zlecenie przelewu natychmiastowego Express Elixir?

Opłata za przelew natychmiastowy Express Elixir poprzez Bankowość Internetową wynosi: 5zł

Opłata za przelew realizowany w placówce Banku wynosi: 10 zł

Maksymalna kwota pojedynczego przelewu to 100 000  zł.

Dyspozycja  przelewu natychmiastowego Express  Elixir  nie  może  być  złożona   z  przyszłą   datą  realizacji,  jak  również  na rachunki ZUS oraz na rachunki organów podatkowych (US).

Szybkie płatności internetowe w Banku Spółdzielczym w Jarosławiu!

Usługa Paybynet działa w modelu "płatności linkiem" (pay-by-link). Klient płacąc za towary lub usługi w Internecie, wybiera płatność przez SGB/BPS i zostaje przekierowany do systemu bankowości elektronicznej. Po zalogowaniu widoczny jest wypełniony przelew, który wystarczy tylko zaakceptować, aby sfinalizować transakcję. Po zaakceptowaniu przelewu przez Klienta, sprzedawca od razu otrzymuje potwierdzenie i może zrealizować zamówienie.

Współpraca Banków Spółdzielczych z Grupy BPS z Krajową Izbą Rozliczeniową zapewnia Klientom stabilność i pewność transakcji realizowanych za pomocą Paybynet, a także dostęp do pozostałych największych platform płatności:

  • Przelewy24,
  • Transferuj.pl,
  • eService Online,
  • IAI Płatności,
  • Dotpay.pl.

Dzięki temu Klienci mają do swojej dyspozycji możliwość płacenia w tysiącach sklepów internetowych. Platforma organizacyjno-techniczna Paybynet została uznana przez Narodowy Bank Polski za system rozliczeniowy, co gwarantuje bezpieczeństwo tej formy płatności. KIR zapewnia też przejrzystość rozliczeń, ponieważ przelewy wykonywane są bezpośrednio z rachunku bankowego Klienta na rachunek bankowy sklepu lub urzędu.

Najczęściej zadawane pytania
Czym różni się usługa płatności online Paybynet od innych tego typu usług na rynku?
Podstawową różnicą jest sposób przekazywania środków pieniężnych od kupującego do sprzedawcy. Trafiają one wprost na rachunek bankowy sklepu lub urzędu, w pełnej wysokości 
i w schemacie: "jedna płatność – jeden przelew". Jeżeli Klient ma do zapłacenia prowizję za transakcję (takie prowizje pobierają urzędy za zamawiane usługi), to kwota prowizji jest czytelnie wyodrębniona.

Czy usługa płatności internetowych Paybynet jest bezpieczna?
Zdecydowanie tak. Operatorem usługi płatności online Paybynet jest Krajowa Izba Rozliczeniowa, dzięki której rocznie realizowanych jest 1,6 miliarda przelewów międzybankowych. Dodatkowo do wymiany danych dochodzi z wykorzystaniem podpisu elektronicznego oraz protokołu SSL, dającym pełne bezpieczeństwo realizowanych płatności.

Przy wyborze metody płatności, na liście banków, wybieramy "SGB/BPS", a w kolejnym kroku "Bank Spółdzielczy w Jarosławiu".

Więcej informacji na stronie www.paybynet.pl

Jak dokonać szybkiej płatności

Aby zapłacić poprzez Paybaynet, na początku należy wybrać metodę płatności. Po wybraniu odpowiedniego okienka naciskamy potwierdź. Otrzymujemy informację zwrotną na temat transakcji. Po sprawdzeniu danych możemy złożyć zamówienie. Strona przekierowuje do wyboru Banku, gdzie z listy zaznaczamy



Następnie jesteśmy odsyłani do podsumowania płatności gdzie zaznaczamy „Banki Spółdzielcze” oraz klikamy dalej.

W kolejnym oknie wybieramy województwo Podkarpackie i Bank Spółdzielczy w Jarosławiu.

Strona przeniesie nas do witryny bankowej do której wymaganie jest logowanie.

Po zalogowaniu się wybieramy rachunek z którego chcemy dokonać płatności

Następnie finalizujemy transakcję wpisując kod autoryzacyjny. Po kliknięciu „AKCEPTUJ” strona zostanie automatycznie zamknięta, a transakcja zakończona.

Płatności PayByNet działają tylko w czasie dostępności rachunku bankowego, a więc taka operacja jak zamknięcie dnia w systemie bankowym (pon-pt: od ok. 18 do ok. 20, sobota od ok. 13:30 do ok. 15:30) uniemożliwia dokonanie płatności.

Jak uzyskać historię rachunku za dowolny okres?

Po uruchomieniu kafelka "Rachunki" i wybraniu właściwego rachunku mamy do dyspozycji przycisk "HISTORIA", który powoduje wyświetlenie listy operacji w domyślnym okresie jednego miesiąca. Jeżeli chcemy uzyskać historię rachunku w szerszym zakresie dat, powinniśmy użyć przycisku "FILTROWANIE", a następnie za pomocą ikonek - kalendarzyków w górnej części okna, określić wymagany zakres czasowy. W tym oknie możemy również określić inne warunki filtra, takie jak: nazwa lub tytuł płatności, rodzaj transakcji, numer rachunku lub kwota transakcji. W przypadku wybrania długiej historii rachunku, na dole strony pokazują się przyciski nawigacyjne pozwalające poruszać się po kolejnych ekranach.

Jakich danych dostępowych wymaga "Nowa Bankowość"?

Do Nowej Bankowości logujemy się tym samym sposobem jakiego używaliśmy w dotychczasowym systemie - podając identyfikator (numer identyfikacyjny) oraz w kolejnym kroku wybrane przez system znaki lub hasło i wskazanie tokena.

Gdzie mogę wprowadzić zlecenie stałe?

W nowej wersji systemu tzw. zlecenia stałe wprowadza się jako nowy przelew zaznaczając opcję "Powtarzaj" i parametryzując cykl realizacji oraz datę zakończenia.

Gdzie w systemie widoczne są wprowadzone zlecenia stałe i gdzie je edytować?

Zawsze po uruchomieniu miniaplkacji "Przelewy" pokazuje się lista transakcji aktywnych. Wśród nich widoczne są najbliższe realizacje wprowadzonych do systemu zleceń stałych. Takie transakcje charakteryzują się tym, że po kliknięciu na nich w polu "Rodzaj przelewu" widać opis "cykliczny" oraz cykl realizacji.

Jak korzystać z koszyka przelewów?

Jeżeli jesteśmy jedynym użytkownikiem z dostępem do naszego konta, koszyk przelewów jest miejscem, do którego mozemy dodać przelewy, aby kiedyś wybiórczo lub zaznaczając wszystkie razem je wysłać (zaakceptować).
Jeżeli mamy konto wspólne lub wymagające podpisywania zleceń przez kilka osób, koszyk przelewów służy również do przechowywania zleceń podpisanych przez jednego uprawnionego w oczekiwaniu na podpis drugiego. Drugi użytkownik po zalogowaniu do systemu może sięgnąć do koszyka i wybrać zlecenia, które również on powinien podpisać.
Aby dokładniej poznać sposób postępowania warto obejrzeć film instruktarzowy: Koszyk przelewów.

Jak sprawdzić czy mój przelew został wykonany?

Miniaplikacja "Przelewy" domyślnie wyświetla transakcje o statusie "aktywne", które będą realizowane w najbliższym czasie. Użytkownik może wyfiltrować również operacje o innych statusach. Filtr operacji zrealizowanych pokazuje operacje z ostatnich 3 dni. Szerszy zakres operacji zrealizowanych widoczny jest z poziomu historii rachunku.

Jak wydrukować/pobrać potwierdzenie wykonania przelewu?

Potwierdzenie wykonania przelewu możemy pobrać z histori operacji lub z poziomu miniaplikacji "przelewy", klikając na wybranej operacji i naciskając przycisk "Pobierz". W przypadku wybrania operacji o statusie "aktywna", generuje się potwierdzenie przekazania do realizacji.

Gdzie znajdę Odbiorców wprowadzonych w poprzedniej wersji systemu?

Od 5 kwietnia 2018 r., kiedy zablokowano logowanie do starej wersji systemu bankowości internetowej, odbiorcy zapisani wcześniej dostępni są w bazie szablonów (miniaplikacja Przelewy - Lista szablonów). W Nowej Bankowości to baza szablonów jest miejscem zapisu danych zarówno odbiorców jak i domyślnych danych przelewu.
Bezpośrednio po wykonaniu przelewu system proponuje zapisanie danych użytych w przelewie do szablonu.

Instrukcje 

Przedstawiamy Państwu nowy system bankowości internetowej CBP (Customer Banking Platform) przeznaczony dla Klientów Indywidualnych oraz Małych Firm. Dostęp do prezentowanego rozwiązania mają wszyscy nasi Klienci na podstawie dotychczas funkcjonujących środków dostępu.

Jest to innowacyjne rozwiązanie przygotowane z myślą o współczesnym Kliencie - dostosowujące się do jego indywidualnych potrzeb i preferencji.
System jest zbudowany w oparciu o rozwiązania zgodne z paradygmatem RWD (Responsive Web Design). Pozwala to na używanie tego samego systemu na urządzeniach typu smartfon, tablet oraz desktop. W zakładce "Filmy instruktażowe" prezentujemy Państwu w łatwo przyswajalnej formie sposób postępowania podczas używania kolejnych miniaplikacji składających się na system. Zachęcamy do zapoznania się z nowym systemem, gdyż w niedługim czasie otworzy on naszym Klientom nowe możliwości.

Zwracamy Państwa uwagę, na ważny element bezpieczeństwa, jakim jest certyfikat strony. W przypadku nowego systemu, certyfikat wydany jest przez firmę Unizeto Technologies S.A. dla Banku Spółdzielczego w Jarosławiu. Prosimy każdorazowo weryfikować poprawność strony logowania: https://bsjaroslaw.cui.pl/.

Dostęp do strony logowania otrzymamy klikajac w nagłówku strony głównej na link: "NOWA BANKOWOŚĆ".

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Zespołem Obsługi Informatycznej pod nr tel. 166216263 lub 166283208.

Poniżej zamieszczamy szczegółowe instrukcje oraz odnośniki do filmów prezentujących działanie miniaplikacji.

Butik aplikacji
Aplikacja PRZELEWY
Aplikacja RACHUNKI
Aplikacja LOKATY
Aplikacja TERMINARZ
Aplikacja DOŁADOWANIA
Aplikacja KREDYTY
Koszyk przelewów
PRZEPŁYWY
Funkcja WIELOPODPIS