Zaloguj

KORONAWIRUS - informacje dla klientów Banku

W związku z rozpowszechnianiem się koronawirusa, podejmujemy szereg działań w trosce o zdrowie naszych Klientów i Pracowników oraz dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować niedogodności związane z bieżącą obsługą Klientów naszego Banku.

Głównym celem wszystkich podejmowanych przez Bank Spółdzielczy w Jarosławiu w ostatnim czasie decyzji jest zapewnienie ciągłości świadczenia usług, przy jednoczesnym dbaniu o bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników banku.

PLACÓWKI BANKOWE

W trosce o bezpieczeństwo Państwa i naszych Pracowników, zmieniliśmy sposób obsługi Klientów w naszych Placówkach bankowych:


Placówki Banku Spółdzielczego w Jarosławiu obsługują Klientów w godzinach:

 

 1.Oddział Jarosław                         

  1. - poniedziałek – piątek od godz. 8:00 do 17:00   – sobota od godz. 8:00 do 13:00

2. Filie w Jarosławiu:
1)  ul. Poniatowskiego                    - poniedziałek – piątek od godz. 8:00 do 16:00
2)  ul. 3-go Maja                             - poniedziałek – piątek od godz. 8:00 do 16:00
3)  ul. Kościuszki                            - poniedziałek – piątek od godz. 8:00 do 16:00

3. Oddział Przeworsk                      - poniedziałek – piątek od godz. 8:00 do 16:30
4. Oddział Rzeszów                          - poniedziałek – piątek od godz. 8:00 do 16:00
5. Oddział Roźwienica                     - poniedziałek – piątek od godz. 7:30 do 15:00
6. Oddział Wiązownica                    - poniedziałek – piątek od godz. 7:00 do 14:30
7. Filia Kańczuga                             - poniedziałek – piątek od godz. 7:30 do 15:30
8. Filia Pruchnik                               - poniedziałek – piątek od godz. 7:00 do 14:30
9. Filia Tryńcza                                 - poniedziałek – piątek od godz. 7:30 do 15:00
10. Filia Zarzecze                              - poniedziałek – piątek od godz. 7:00 do 14:45
11. POK Zapałów                             - poniedziałek i  piątek od godz. 7:30 do 15:00                

                                                                                  – środa od godz. 7:30 do 16:00

 

SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ PLACÓWEK BANKU NA STRONIE:  bsjaroslaw.pl

Bank wprowadził również zasadę, zgodnie z którą klienci przebywający w Placówce bankowej muszą zachować pomiędzy sobą 1,5-metrowy odstęp oraz przestrzegać zasad sanitarnych ( używania środków dezynfekujących), a także stosować maseczki zakrywające usta i nos.
Odwiedzających nasze Placówki bankowe prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, z uwagi na obecną sytuację oczekiwanie na obsługę może trwać nieco dłużej. Możemy też prosić Klientów o oczekiwanie przed Placówką banku.


BANKOWOŚĆ INTERNETOWA
Zwracamy się z prośbą o ograniczenie wizyt w Placówkach banku i zachęcamy do korzystania w pierwszej kolejności z bankowości internetowej  www.bsjaroslaw.pl  lub www.bsjaroslaw.cui.pl

W zastępstwie osobistych wizyt w Placówkach banku, zalecamy korzystanie z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami
telefonicznego, pod numerem telefonu:


(16) 624 1100 – Centrala Banku

(16) 621 6263 – Zespół obsługi informatycznej

(16) 624 1576 – Stanowisko wierzytelności trudnych i weryfikacji wartości     nieruchomości

numery kontaktowe do Placówek banku na stronie: bsjaroslaw.pl

mailowego, na adres:

Ponadto rekomendujemy:

 

  • realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną oraz bankowość mobilną.
  • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line.
  • w miarę możliwości realizowanie zakupów przez internet

Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności,  z którymi mamy obecnie do czynienia.  

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.

Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Systematycznie uzupełniając ważne informacje.

Bank Spółdzielczy w Jarosławiu przypomina, że:

  •       31 lipca 2020 r. upłynął termin przyjmowania wniosków o subwencje w ramach programu "Tarcza Finansowa PFR dla mikro, małych i średnich firm”.
  •       do 14 sierpnia 2020 r. będą przyjmowane zgłoszenia wyjaśniające dla wniosków złożonych do 31 lipca 2020 r.
  •       do 30 września 2020 r. będą przyjmowane odwołania do wniosków złożonych do 31 lipca 2020 r.
  •       do 14 października 2020 r. będą przyjmowane  zgłoszenia wyjaśniające  dla odwołań złożonych do 30 września 2020 r.

W celu ograniczenia kontaktu fizycznego Klientów podczas dokonywania płatności kartowych, organizacje płatnicze - Visa i Mastercard, podjęły decyzję o wprowadzeniu od 20 marca 2020 r. zmiany wartości limitu transakcji zbliżeniowej bez uwierzytelnienia (czyli bez wprowadzenia kodu PIN) z 50 do 100 zł.
W związku z tym od 20 marca 2020 r. klienci wykonujący transakcje zbliżeniowe poniżej 100 zł mogą nie być proszeni o wprowadzenie kodu PIN. To, czy klient zostanie poproszony o PIN zależy od tego, czy dany terminal POS został już zaktualizowany.
Oznacza to, że jeszcze przez pewien okres, może się zdarzać, że przy transakcji np. na 60 zł w jednym sklepie, klient zostanie poproszony o PIN, a w innym - nie. Jest to uzależnione od tego, jak szybko Akceptanci (sklepy) dostosują się do wprowadzonej zmiany.

Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności.

Jak działają oszuści?

  • Używają komunikatów i fałszywych informacje związanych z epidemią koronawirusa. Podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne.
  • Wysyłają wiadomości SMS, w których zawarte są linki prowadzące do fałszywych stron. Celem tego jest wyłudzanie loginów i haseł do bankowości internetowej, a także kodów autoryzacyjnych dających możliwość zatwierdzenia przelewów na rachunek przestępców.
    W niektórych przypadkach linki mogą prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urządzenia klienta, na którym otrzymał wiadomość. Powołują się na działania Rządu, Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) lub powszechną akcję szczepień ochronnych
  • Przejmują konta np. na Facebooku, a następnie proszą naszych znajomych o przelanie pieniędzy powołując się swoją na nagłą trudną sytuację.

Ofiary ataków, które nie zachowają ostrożności, mogą stracić swoje oszczędności! Ponadto, ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzić do wykorzystania jej do zawarcia w ich imieniu umów i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.

Pamiętaj, że:

  • jedynymi i prawdziwymi źródłami informacji są komunikaty przekazywane przez służby lub/i zamieszczane na oficjalnych stronach internetowych. Na bieżąco komunikaty przekazują również przedstawiciele władz państwowych
  • sprawdź w pasku przeglądarki, czy adres internetowy, na który się logujesz do bankowości internetowej, zgadza się z adresem strony systemu bankowości internetowej e25. Prawidłowy adres to: https://www.e25.pl/

Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym nasz Bank

  • zawsze czytaj bardzo uważnie treść każdego SMSa z kodem autoryzacyjnym. Zawsze piszemy w nim, czego dotyczy kod autoryzacyjny

Więcej informacji o wyłudzeniach na stronie Związku Banków Polskich pod linkiem:

https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Uwaga-na-oszukancze-ogloszenia-zwiazane-z-epidemia-koronawirusa