Załóż konto
Zaloguj

Karty płatnicze

Bank Spółdzielczy w Jarosławiu posiada w swojej ofercie międzynarodowe karty płatnicze przeznaczone dla posiadaczy zarówno kont osobistych jak i firmowych.

Używając karty płatniczej zyskujecie Państwo:

- komfort - stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze;
- możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych w kraju i za granicą;
- bezpieczeństwo środków na rachunku – transakcje o większych kwotach dokonywane przy pomocy kart są potwierdzane numerem PIN lub podpisem;
- łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci wielu darmowych bankomatów (Grupy BPS, SGB, Planet Cash4You),
- możliwość dokonywania bezpiecznych transakcji w Internecie z wykorzystaniem kodu 3D Secure;
- bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tą usługę;.

Wykaz najbliższych bankomatów, w których można dokonywać wypłaty gotówkowe bez prowizji.

Oferujemy naszym klientom następujące rodzaje kart:

  • Visa Classic Debetowa - jest międzynarodową kartą płatniczą łączącą zalety karty bankomatowej i nowoczesnej karty płatniczej. Kartę może otrzymać każdy posiadacz rachunku ROR w naszym banku. Nie umożliwia ona realizacji płatności bezstykowych.
  • MasterCard PayPass - połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.
    Karta MasterCard PayPass umożliwia Państwu płatność zbliżeniową do kwoty 100 zł bez akceptacji kodem PIN. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł dokonywane zbliżeniowo wymagają podania kodu PIN.
  • Visa PayWave - karta organizacji Visa z mozliwością realizowania płatności zbliżeniowych oraz stykowych.
    Karta ta umożliwia płatności zbliżeniowe jednorazowo do kwoty 100 zł bez potwierdzania kodem PIN. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, niektóre losowo wybrane przez system transakcje dokonywane zbliżeniowo do tej kwoty i wszystkie powyżej wymagają podania kodu PIN.
  • Naklejka Zbliżeniowa Visa PayWave - jest to karta debetowa dla klientów indywidualnych przypisana do rachunku ROR. Karta umożliwia realizowanie zbliżeniowo transakcji bezgotówkowych w punktach usługowo-handlowych oraz transakcji internetowych. Z jej użyciem nie ma mozliwości realizacji wypłaty gotówkowej. Karta wydawana jest w postaci naklejki (mini karty), którą można przykleić np. na telefon komórkowy aby zawsze była pod ręką. Wydawana jest jako karta dodatkowa.
  • Karta Visa Instant Issue - Zaletą karty jest mozliwość wydania klientowi "od ręki". Karta personalizowana w trakcie wydawania klientowi. Nie posiada funkcji zbliżeniowej. Po roku ważności karty, wznawiana jest jako karta spersonalizowana.
  • Visa Business Debetowa - karta debetowa skierowana dla klientów biznesowych. Dzięki niej mają Państwo nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie firmowym.
    Karta nie posiada funkcji zbliżeniowej.
  • Karta debetowa VISA EURO - karta debetowa pozwalajaca na stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro. Karta daje możliwość dokonywania w kraju i w strefie euro transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat.

Międzynarodowa karta kredytowa VISA CLASSIC to nowoczesny, bezpieczny i uniwersalny środek płatniczy, zapewniający stały i szybki dostęp do pieniędzy. Karta kredytowa VISA CLASSIC skierowana jest do osób ceniących komfort, swobodę finansową oraz bezpieczeństwo.

Karta kredytowa VISA CLASSIC to:

  • nieoprocentowany kredyt do 51 dni,
  • limit kredytowy od 1 200 do 15 000 zł,
  • dzienny limit na transakcje gotówkowe 2 000 zł,
  • zakupy bez prowizji w Polsce i na świecie.

Karta kredytowa VISA CLASSIC przeznaczona jest dla każdego, kto ukończył 18 rok życia:

  • posiada zdolność kredytową,
  • posiada stałe źródło dochodu,
  • posiada konto osobiste w Banku Spółdzielczym w Jarosławiu.

Powody, dla których warto posiadać kartę kredytową VISA CLASSIC:

  • cieszysz się swobodą finansową i regulujesz płatności bez konieczności angażowania własnych środków,
  • zyskujesz stały dostęp do kredytu w ramach indywidualnego odnawialnego limitu kredytowego,
  • nie płacisz prowizji za transakcje bezgotówkowe realizowane w kraju i za granicą,
  • korzystasz z nieoprocentowanego kredytu nawet do 51 dni dla transakcji bezgotówkowych,
  • korzystasz z dogodnego systemu spłaty,
  • uzyskasz automatyczne wznowienie karty

Ponadto karta kredytowa VISA CLASSIC jest kartą powszechnie akceptowaną. Można się nią posługiwaćna całym świecie. Przy pomocy karty można płacić w placówkach handlowo-usługowych z emblematem VISA. Regulować płatności realizowane w formie zamówień internetowych. Wypłacać gotówkę z bankomatów oznaczonych emblematem VISA. Kartapozwala również kontrolować własne wydatki. Każda karta posiada indywidualnie przyznany odnawialny limit kredytowy, do wysokości którego można realizować transakcje. Maksymalny limit dla kart wynosi 15 000 zł. Dodatkowo Karta kredytowa VISA CLASSIC to uniwersalna waluta. Podczas wyjazdów zagranicznych jej posiadacz nie musi martwić się o miejscową walutę. Swobodnie korzysta z karty, a wszystkie transakcje dokonane za granicą zostaną rozliczone w złotych polskich.

Od początku roku 2021 realizacja transakcji internetowych kartą płatniczą może wymagać w zależności od akceptanta następujących zabezpieczeń:

1)  potwierdzania transakcji internetowych, polegającego na podaniu przez Posiadacza rachunku / Użytkownika karty Hasła 3D Secure (Visa- pod nazwą Verified by Visa; MasterCard- pod nazwą MasterCard SecureCode) otrzymanego na zdefiniowany w Banku numer telefonu komórkowego (u akceptantów oferujących korzystanie z tego typu zabezpieczenia);

2)  ustawienia limitu dla transakcji internetowych, który domyślnie dla każdej karty jest wyzerowany.W celu odblokowania płatności w Internecie, Posiadacz rachunku zobowiązany jest ustalić wysokość limitu transakcji internetowych dla wszystkich kart wydanych do rachunku bankowego za pośrednictwem Infolinii Banku lub bezpośrednio w placówce tut. Banku

3)  ustawienia drugiego czynnika uwierzytelnienia 3D Secure w postaci Kodu PIN do transakcji internetowych.

W przypadku braku PINu dla transakcji internetowych Klient otrzymuje następujący komunikat:

PIN do transakcji internetowych Klient ustala w systemie Kartosfera jednorazowo dla wszystkich kart już posiadanych oraz wydanych w przyszłości.

W celu zarejestrowania się w portalu kartowym należy:

a)  wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl ;
b)  podać numer PESEL – dla rezydentów, a w przypadku nierezydentów (obcokrajowców) prosimy  o kontakt z Infolinią Banku w celu ustalenia indywidualnego numeru identyfikacyjnego;
c)  wpisać otrzymane na numer telefonu komórkowego hasło do pierwszego zalogowania się  w portalu kartowym.
d)  zdefiniować własne hasło do logowania (wykorzystywane również podczas kolejnych logowań).

Za pośrednictwem Portalu kartowego mogą Państwo dokonać następujących czynności: zmienić kod PIN, zastrzegać kartę, zmienić numer telefonu dla zabezpieczenia 3D Secure, ustalić/zmienić kod PIN do transakcji internetowych, przeglądnąć historię operacji kartowych, dodać odbiorcę płatności do "białej listy". O dodaniu kolejnych funkcjonalności w portalu będziemy Państwa informować na bieżąco na stronie internetowej www.bsjaroslaw.pl

 

SPOSÓB POSTĘPOWANIA W CELU USTALENIA KODU PIN DO TRANSAKCJI INTERNETOWYCH WYKONYWANYCH KARTĄ.

Krok1: zaloguj się do portalu Kartosfera na stronie https://www.kartosfera.pl/ lub korzystając z linku dostępnego na stronie banku:

W przypadku wątpliwości związanych z działaniem portalu skorzystaj z Podręcznika Użytkownika znajdującego się na stronie logowania:

 

Krok 2: po zalogowaniu przejdź do zakładki „3D Secure” 

W tej części ustanowisz kod PIN do transakcji internetowych wykonywanych przy użyciu karty płatniczej. Kod PIN do transakcji internetowych nadajesz raz, obowiązuje on dla wszystkich Twoich kart. Kod PIN do transakcji internetowych możesz zmienić w dowolnym momencie.

Krok 3: wprowadź i potwierdź ustalenie PIN

Aby nadać PIN wprowadź wybrany przez siebie 4-cyforwy kod PIN. Jeśli wpiszesz więcej niż 4 znaki lub użyjesz liter, wyświetlony zostanie komunikat o błędzie.

Po wprowadzeniu poprawnego kodu PIN w formacie: 4 cyfrowym naciśnij przycisk „Akceptuj”. Otrzymasz hasło SMS (na numer telefonu podany do kontaktu z Bankiem), które należy wprowadzić na kolejnym ekranie.

System wyświetli komunikat powodzenia:

Krok 4: realizuj transakcje internetowe kartą 

Uwaga! Podczas transakcji internetowych zabezpieczonych 3D Secure, będziesz proszony w pierwszej kolejności o podanie kodu PIN, a po jego poprawnym wprowadzeniu, SMS-em otrzymasz jednorazowe hasło 3D Secure.

UWIERZYTELNIENIE TRANSAKCJI PRZY UŻYCIU DWUSKŁADNIKOWEJ USŁUGI 3DSecure W GRUPIE BPS?

 Po dokonaniu zakupów w sklepie internetowym i podaniu wymaganych danych karty wywołane zostanie uwierzytelnienie przy użyciu usługi 3D Secure, składające się z:

  • Podania kodu PIN dla usługi 3D Secure ustanowionego przez Klienta w portalu Kartosfera (uwaga: nie jest to PIN do karty)
  • Tak, jak dotychczas – podanie jednorazowego hasła przesłanego do Klienta w formie wiadomości SMS.:

I gotowe!

W razie jakichkolwiek pytań chętnie pomogą konsultanci Infolinii Banku pod numerem  801 321 456 lub 862 155 000 lub informatycy w tut. Banku pod numerem  16 621 62 63.

 


Aplikacja Google Pay pozwala płacić kartą przy użyciu telefonów z systemem operacyjnym Android w sklepach, a także w wybranych aplikacjach mobilnych. Płatności zbliżeniowe kartą przy użyciu aplikacji Google Pay akceptowane są we wszystkich terminalach zbliżeniowych w całej Polsce oraz za granicą. Aby zapłacić kartą Visa lub Mastercard przy użyciu aplikacji Google Pay, wystarczy wybudzić telefon i zbliżyć go do terminala. Posiadacz karty w każdym momencie może zobaczyć historię swoich płatności w aplikacji. Aplikacja Google Pay nie przekazuje sprzedawcom prawdziwych danych karty, a tylko wirtualny numer, którego nie można wykorzystać poza aplikacją. Do aplikacji Google Pay można dodać wiele kart Banku Spółdzielczego i podczas płatności korzystać z dowolnej z nich.

Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.

Płatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc - sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych czy podczas zakupów online. W sklepach można wygodnie zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe - tak samo jak kartą.

Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka sposobów. Przede wszystkim dane Twojej karty są zaszyfrowane i przechowywane na bezpiecznym serwerze. Korzystając z Google Pay, sprzedawca widzi numer konta wirtualnego przypisany do Twojej karty, której dane pozostają bezpieczne. Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia - gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego.

 

Czym jest Google Pay?

Google Pay łączy wszystkie możliwości płacenia przez Google. Jeśli chociaż raz wpiszesz dane karty, możesz:

  • Płacić telefonem w sklepach stacjonarnych (zobacz obsługiwane kraje i urządzenia).
  • Kupować produkty w aplikacjach i na stronach internetowych (zobacz obsługiwane kraje).
  • Kupować usługi i produkty Google.
  • Przesyłać pieniądze rodzinie i znajomym (tylko w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii).

Jeśli płacisz za pomocą Google Pay w swoich ulubionych sklepach, możesz też korzystać z kart podarunkowych, kart lojalnościowych, biletów i kuponów.


Co jeśli zgubiłem telefon lub ktoś mi go ukradł?

Gdy Twój telefon jest odblokowany, ktoś może użyć go do robienia zakupów w sklepach. Jeśli nie możesz znaleźć telefonu lub został on skradziony, możesz go zlokalizować, zablokować lub usunąć z niego dane, korzystając z usługi Znajdź moje urządzenie.

Jeżeli zablokujesz urządzenie, korzystanie z Google Pay nie będzie możliwe. Jeśli nie można nawiązać kontaktu z urządzeniem, dane karty mogą zostać usunięte, aby nikt nie miał do nich dostępu. Gdy znajdziesz swoje urządzenie, odblokuj je i dodaj jeszcze raz dane karty lub kart, aby korzystać z Google Pay.

Pamiętaj, aby udostępnić funkcje lokalizacyjne na swoim urządzeniu, dzięki temu będziesz mógł sprawdzić położenie swojego urządzenia i w razie potrzeby zdalnie zablokować do niego dostęp. Google Pay nie przechowuje danych kart na telefonie, dlatego osoba, która go znajdzie lub ukradnie, nie będzie miała do nich dostępu, nawet jeśli telefon będzie odblokowany.


Czy korzystanie z Google Pay jest bezpieczne?

Tak, dane Twojej karty są szyfrowane i przechowywane na bezpiecznych serwerach. Każda karta płatnicza skonfigurowana przez Ciebie do płatności w sklepach otrzymuje numer konta wirtualnego (VAN), który sprzedawca widzi podczas zakupów. Dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcom, gdy dokonujesz płatności w sklepie.


Kiedy dane mojej karty zostaną powiązane z kontem Google?

Dane Twojej karty zostaną powiązane z kontem Google, gdy:

  • kupisz produkt lub usługę Google (np. aplikację czy film w Google Play),
  • dodasz karty bezpośrednio w aplikacji Google Pay lub przeglądarce Chrome.

Więcej informacji na temat danych Twoich kart zapisanych w Google znajdziesz na pay.google.com

Apple Pay

Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a. Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.


Zabezpieczenia i prywatność

Karta płatnicza naszego banku z Apple Pay. Bezpieczniejsze, bardziej poufne płatności.


Podczas zakupów Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji. Pełny numer karty nigdy nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Apple i nie może być udostępniany sprzedawcom. Apple Pay nie zachowuje danych o transakcjach, które dałoby się powiązać z Twoją tożsamością, zatem wszystkich zakupów dokonujesz całkowicie poufnie.


Jak dodać kartę?

Dodanie karty płatniczej do usługi Apple Pay jest proste.
Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić.

Apple Watch

  •      Otwórz aplikację Apple Watch w iPhonie
  •      Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”
  •      Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a.

iPad

  •      Przejdź do Ustawień
  •      Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”
  •      Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPada

MacBook Pro z czytnikiem Touch ID

  •      Otwórz Preferencje systemowe
  •      Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę”
  •      Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą kamery MacBooka Pro

Jak płacić?

Z Apple Pay płacisz szybciej i bezpieczniej.

Płatności w sklepach

Apple Pay to bezpieczniejszy i szybszy sposób płacenia w sklepach  za pomocą iPhone’a i Apple Watch. Będąc przy kasie, możesz błyskawicznie zapłacić za pomocą urządzeń, których używasz na co dzień*.
Aby zapłacić przy użyciu Face ID, kliknij dwukrotnie boczny przycisk, spójrz na ekran, a następnie zbliż iPhone’a do czytnika. Jeśli chcesz zapłacić przy użyciu Touch ID, zbliż iPhone’a do czytnika, trzymając palec na czujniku Touch ID.
Płacąc zegarkiem Apple Watch, kliknij dwukrotnie boczny przycisk i zbliż Apple Watch do czytnika.

Płacenie w apkach i witrynach internetowych

Apple Pay to prostsza i szybsza metoda płacenia w aplikacjach i internecie, która nie wymaga zakładania kont ani wypełniania długich formularzy*.
Aby za pomocą iPhone’a lub iPada zapłacić w aplikacji lub witrynie internetowej otwartej w Safari, wybierz Apple Pay na etapie finalizowania transakcji i dokonaj płatności, korzystając z Face ID lub Touch ID.
Aby zapłacić w witrynie internetowej otwartej w Safari na Macu, wybierz Apple Pay i dokonaj płatności, korzystając z iPhone’a lub zegarka Apple Watch. Na MacBooku Pro możesz płacić, używając Touch ID na pasku Touch Bar.

Gdzie można płacić?

Apple Pay działa wszędzie tam, gdzie widnieją poniższe symbole

*Lista urządzeń zgodnych z Apple Pay jest dostępna TUTAJ

Zastrzeganie kart płatniczych


 
W przypadku utraty karty (zgubiebnie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić
ten fakt telefonicznie 


tel.   +48 86 215 50 50


lub osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Jarosławiu. 
 
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie
w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych
od dnia zgłoszenia zastrzeżenia karty.


INFOLINIA dla klientów Banków Spółdzielczych
w zakresie obsługi kart płatniczych
czynna 24 godziny 7 dni w tygodniu

 

   tel.    +48 86 215 50 00

  fax.    +48 86 215 50 01

  

email: 

  

 

Uprzejmie informujemy, iż na początku stycznia 2014 roku dodatkowo uruchomiono jedną ogólnopolską linię telefoniczną służącą do zastrzegania kart płatniczych.

Jej numer to:  (+48) 828 828 828 

Zasada działania systemu to system rozpoznawania mowy – właściciel karty dzwoniąc pod podany wyżej numer telefonu wypowiada nazwę Banku wydającego kartę, a następnie system automatycznie zestawia połączenie z konsultantem Banku wydawcy, który przyjmuje i dokonuje zastrzeżenia karty.

Zastrzeżenie karty dokonuje pracownik Banku wydawcy.

Szczegółowe informacje na temat działania systemu dostępne są na oficjalnej stronie projektu:

www.zastrzegam.pl