Zaloguj

Bankowość detaliczna

Jest to nowoczesne a zarazem bezpieczne rozwiązanie umożliwiające stały dotęp do rachunku w dowolnym czasie zarówno Klientom detalicznym jak i korporacyjnym.Intuicyjny interfejs, możliwość modyfikacji pulpitu bankowości przez Klienta i dopasowanie go do własnych potrzeb to jedynie część cech, które czynią naszą nowa bankowość internetowa Asseco EBP  jedną z najlepszych w Polsce.

Sposoby logowania oraz autoryzacji w Bankowości Detalicznej
KOD SMS       
Aplikacja BSGo

Logowanie 

1. Wprowadzamy numer identyfikacyjny (identyfikator)
2.Podczas pierwszego logowania wprowadzamy tymczasowe hasło otrzymane wiadomością SMS, a następnie przypisujemy własne. 
3. W trakcie kolejnych logowań wprowadzamy brakujace znaki z hasła (hasło maskowane)
4. Dodatkowo wprowadzamy otrzymany na telefon kod SMS

1. Wprowadzamy numer identyfikacyjny (identyfikator)
2. Wprowadzamy brakujace znaki z hasła (hasło maskowane)
3. System oczekuje na potwierdzenie logowania aplikacją BSGo
4. Wprowadzamy pin do aplikacji bądź wykorzystujemy czytnik lini papilarnych a następnie akceptujemy logowanie do systemu.

Autoryzacja przelewów

1. Pierwsza autoryzacja wywoła wysłanie za pośrednictwem SMS jednorazowego numeru PIN oraz wymusi jego zmianę
2. Kolejne autoryzacje będą wymagały wprowadzenia zdefiniowanego wcześniej PIN-u do podpisu oraz kodu SMS.
Pin powinien zawierać od 4 do 8 cyfr.

1. Akceptacja przelewu aplikacją BSGo po ówczesnym prowadzeniu pinu.

 


Aplikacja mobilna.

Zyskaj mobilny, wygodny i bezpieczny dostęp do swojego konta w Banku Spółdzielczym. Pobierz aplikację BSGo i korzystaj z usług bankowych gdziekolwiek jesteś!
Aktywuj aplikację w banku i korzystaj z jej bogatych możliwości:
1. Obsługi rachunków (saldo, historia i szczegóły)
2. Składania przelewów (między własnymi rachunkami, na dowolne rachunki krajowe, podatkowe oraz walutowe), a także tworzenia zleceń stałych
3. Obsługi szablonów przelewów
4. Zakładania i zrywania lokat
5. Obsługi kredytów (saldo, szczegóły i spłata)
6. Bieżącego wglądu w informacje o zaciągniętych pożyczkach (historia, harmonogram, szczegóły)
7. Doładowania telefonów
8. Logowania PIN-em lub biometrycznie
9. Sprawdzania salda bez konieczności logowania do aplikacji
10. Odbierania powiadomień PUSH o zdarzeniach na rachunkach, jak również informacji wysyłanych przez Bank11. Autoryzacji PIN-em operacji zleconych w mobilnym lub internetowym kanale banku

 

Pobierz aplikację na urządzenie mobilne:

 

Uruchom aplikację BSGo krok po kroku.

 


1. Wejdź na sklep Google Play lub App Store i wyszukaj aplikację o nazwie BSGo (dawny mToken Asseco MAA), a następnie pobierz oraz zainstaluj ją na swoim urządzeniu (telefon/tablet) 


2. Zaloguj się do systemu Bankowości elektronicznej (Nowa Bankowość)

3. Złóż wniosek w systemie bankowości elektronicznej. (Instrukcja składania wniosku KLIKNIJ )


4. Po wysłaniu i zaakceptowaniu wniosku oczekuj na jego relizację. Jeśli ciągle możesz zalogować się dotychczasową metodą - Twój wniosek nie został jeszcze zaakceptowany.

5. Podczas pierwszego logowania po wykonaniu wniosku przez Bank otrzymasz SMS z tymczasowym hasłem, które pozwoli ponownie ustalić własne hasło logowania


6. Nadaj własną nazwę urządzenia autoryzującego, np: TELEFON i naciśnij Dalej.

7. Uruchom aplikację na urządzeniu mobilnym i wpisz wyświetlony w bankowości internetowej kod aktywacyjny.


8.Uruchom pobraną aplikację BSGo oraz przepisz w niej podany w bankowości elektronicznej kod aktywacyjny i naciśnij Dalej.

9. W celu identyfikacji przepisz otrzymany SMS z kodem weryfikacyjnym i naciśnij Dalej.


10.Teraz możesz nadać własny 5-8 znakowy kod PIN który będzie służył do logowania i autoryzacji w aplikacji BSGo.

 11. Aktywacja aplikacji BSGo została zakończona pomyśnie. W celu korzystania wystarczy kliknąć Zaloguj i wpisać nadany kod PIN lub użyć logowania za pomocą danych biometrycznym (czytnik lini papilarnych, Touch ID lub Face ID)

Poniżej zamieszczamy odnośniki do filmów prezentujących działanie aplikacji:

 

   
    Aktywacja aplikacji BSGo

 



 

 

 

 
 Autoryzacja przelewu przy pomocy aplikacji BSGo

 

 

 

 

 

 

 
 Realizacja zlecenia w aplikacji BSGo

Usługa przelewu natychmiastowego Express Elixir umożliwia przekazanie środków pieniężnych pomiędzy nadawcą a odbiorcą posiadającymi rachunki w bankach będących uczestnikami systemu rozliczeniowego Express Elixir w czasie rzeczywistym.

Kiedy warto korzystać z Express Elixir

To praktyczne rozwiązanie sprawdza  się  zawsze,  gdy  musisz  błyskawicznie  uregulować  należności  lub natychmiast wysłać komuś pieniądze. Środki trafiają na wskazany rachunek bankowy w kilka sekund od zatwierdzenia transakcji.
Dzięki systemowi przelewów natychmiastowych Express Elixir szybko i wygodnie przelejesz pieniądze z banku do banku w sytuacjach, gdy liczy się czas, np:

  • uregulowanie płatności za telefon, gaz czy inne usługi,
  • spłata raty kredytu czy karty kredytowej,
  • konieczność natychmiastowego zasilenia konta bankowego bliskiej osoby,
  • realizacja transakcji wymagających natychmiastowego przepływu środków.

Jak można zlecić przelew natychmiastowy Express Elixir?
w formie papierowej w placówce bankowej,
w formie elektronicznej, poprzez system bankowości elektronicznej.

Kto może korzystać z opcji realizacji przelewów przez Express Elixir?

Klienci indywidualni oraz klienci korporacyjni.

W jakich godzinach możemy realizować przelewy w systemie Express Elixir?

Realizacja przelewów jest możliwa jeśli przelew zostanie złożony w godzinach dostępności systemu rozliczeniowego Express Elixir w Banku Spółdzielczego w Jarosławiu  oraz w banku odbiorcy. Godziny dostępności dla klientów Naszego Banku: od poniedziałku do piątku o godzinie 00:00 do 18:00 oraz od 20:00 do 24:00, soboty w godzinach od 00:00 do 13:00 i od 16:00 do 24:00, w niedziele - od 00:00 do 24:00

Tabela dostępności banków w usłudze ExpressElixir znajduje się tutaj.

Ile kosztuje zlecenie przelewu natychmiastowego Express Elixir?

Opłata za przelew natychmiastowy Express Elixir poprzez Bankowość Internetową wynosi: 5zł

Opłata za przelew realizowany w placówce Banku wynosi: 10 zł

Maksymalna kwota pojedynczego przelewu to 100 000  zł.

Dyspozycja  przelewu natychmiastowego Express  Elixir  nie  może  być  złożona   z  przyszłą   datą  realizacji,  jak  również  na rachunki ZUS oraz na rachunki organów podatkowych (US).

Moje ID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. 

Pozwala na bezpieczną weryfikację  danych klienta za pomocą bankowości internetowej. Przekazanie danych każdorazowo wymaga akceptacji. Dzięki mojeID można wygodnie korzystać z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online. MojeIDto rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).

Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj:
https://obywatel.gov.pl/
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj:
https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

Jak założyć Profil Zaufany.



Zastosowanie.


Pytania i odpowiedzi.

Co to jest mojeID?
MojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.
Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?
Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.

Jaką mam korzyść z używania mojeID?
Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.
Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

Czy korzystanie z mojeID jest płatne?
Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.

Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?
Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

 

Czy mogę korzystać z płatności BLIK?

Tak, jeśli masz więcej niż 13 lat i konto osobiste w Banku BPS. Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Pay (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).

Płatność BLIK w 3 krokach

 

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • To już wszystko – zakupy opłacone

Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?

  • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  • Podaj kwotę transakcji
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Pay poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • Wypłata dokonana

Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do portalu kartosfera.pl. Taką zmianę zgłosisz również za pośrednictwem Infolinii oraz w placówce Banku BPS.

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.

RODZAJ TRANSAKCJI

LIMIT DOMYŚLNY

LIMIT MAKSYMALNY

Wypłata gotówki

1 000 zł

10 000 zł

Płatności w sklepach

1 000 zł

10 000 zł

Zakupy online

1 000 zł

10 000 zł

 

Jak aktywować BLIKA?

Zarejestruj/zaloguj się do portalu 

  • W portalu kartosfera.pl wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej
  • Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store
  • Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
  • Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS Pay przycisk „Dalej"
  • Uruchom usługę BLIK akceptując „Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.” oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
  • Wybierz ikonkę BLIK
  • Zacznij korzystać z BLIKA

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyższą instrukcją.

Jak uruchomić BLIKA na telefonie?

Pobierz instrukcję

Jak dbać o bezpieczeństwo?

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Pay
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Pay
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Pay i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Pay. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu kartosfera.pl lub dzwoniąc na Infolinię Banku



Google Pay
to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay. Płatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc - sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych czy podczas zakupów online. W sklepach można wygodnie zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe - tak samo jak kartą.

Jak zacząć korzystać z Google Pay na telefonie?

 

Dodanie karty płatniczej do usługi Google Pay jest proste – poniżej podpowiadamy jak to zrobić!

  • Pobierz darmową aplikację Google Pay ze sklepu Google Play (musisz mieć konto Google i zaakceptować warunki usługi)
  • Zarejestruj się w aplikacji i dodaj kartę Banku BPS (musisz posiadać aktualną kartę kredytową debetową lub prepaid), postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie urządzenia (musisz posiadać urządzenie mobilne obsługujące technologię NFC oraz telefon z Androidem w wersji 5.0 (Lollipop) lub wyższej)

Gotowe! Płać telefonem jak kartą – wybudzając go i zbliżając do terminala płatniczego!

Pobierz aplikację Google Pay

Jak zacząć korzystać z Google Pay na zegarku?

Google Pay możesz używać także wtedy, gdy chcesz zapłacić zegarkiem. To możliwe, jeśli tylko Twój smartwatch posiada system operacyjny Wear OS w wersji co najmniej 2.0 oraz ma wbudowany moduł NFC służący do płatności zbliżeniowych.

  • Na zegarku otwórz aplikację Google Pay
  • Wybierz „Zacznij korzystać"
  • Ustaw blokadę ekranu
  • Aby dodać kartę, postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Uwaga: wykonanie tych czynności spowoduje dodanie karty w aplikacji Google Pay na zegarku (nie na telefonie)

Gotowe!

Jak płacić Google Pay przy użyciu telefonu?

  • Wybudź telefon. Nie musisz otwierać aplikacji Google Pay
  • Przyłóż tylną część telefonu do terminala na kilka sekund. Gdy już zapłacisz, na ekranie zobaczysz niebieską ikonę potwierdzenia
  • Postępuj według instrukcji widocznych na ekranie, jeśli się pojawią. W przypadku transakcji powyżej 100 zł, w zależności od ustawień terminala i telefonu oraz wersji aplikacji Google Pay, możesz zostać poproszony o podanie kodu PIN lub potwierdzenie swojej tożsamości na telefonie (np. poprzez odblokowanie go lub przyłożenie palca do czytnika linii papilarnych – zgodnie z ustawieniami telefonu)

Jak płacić Google Pay przy użyciu zegarka?

  • Na zegarku otwórz aplikację Google Pay
  • Przytrzymaj zegarek nad terminalem do płatności zbliżeniowych, aż usłyszysz sygnał dźwiękowy lub poczujesz w zegarku wibracje
  • Jeśli wyświetli się prośba, wybierz kartę „kredytową” (niezależnie od rodzaju karty)
  • W przypadku transakcji powyżej 100 zł potwierdź swoją tożsamość zgodnie z instrukcjami prezentowanymi na zegarku

Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Google Pay

Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka sposobów. Przede wszystkim dane Twojej karty są zaszyfrowane i przechowywane na bezpiecznym serwerze. Każda karta płatnicza skonfigurowana przez Ciebie do płatności w sklepach otrzymuje numer konta wirtualnego (VAN), który sprzedawca widzi podczas zakupów. Dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcom, gdy dokonujesz płatności w sklepie.

Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia – gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego.

Co się stanie, kiedy zgubię telefon lub ktoś mi go ukradnie?

Gdy Twój telefon jest odblokowany, ktoś może użyć go do robienia zakupów w sklepach. Jeśli nie możesz znaleźć telefonu lub został on skradziony, możesz go zlokalizować, zablokować lub usunąć z niego dane, korzystając z usługi Znajdź moje urządzenie.

Jeżeli zablokujesz urządzenie, korzystanie z Google Pay nie będzie możliwe. Jeśli nie można nawiązać kontaktu z urządzeniem, dane karty mogą zostać usunięte, aby nikt nie miał do nich dostępu. Gdy znajdziesz swoje urządzenie, odblokuj je i dodaj jeszcze raz dane karty lub kart, aby korzystać z Google Pay.

Pamiętaj, aby udostępnić funkcje lokalizacyjne na swoim urządzeniu, dzięki temu będziesz mógł sprawdzić położenie swojego urządzenia i w razie potrzeby zdalnie zablokować do niego dostęp. Google Pay nie przechowuje danych kart na telefonie, dlatego osoba, która go znajdzie lub ukradnie, nie będzie miała do nich dostępu, nawet jeśli telefon będzie odblokowany.

Kiedy dane karty zostaną powiązane z kontem Google?

Dane Twojej karty zostaną powiązane z kontem Google, gdy:

  • kupisz produkt lub usługę Google (np. aplikację czy film w Google Play)
  • dodasz karty bezpośrednio w aplikacji Google Pay lub przeglądarce Chrome

Więcej informacji na temat danych Twoich kart zapisanych w Google znajdziesz na pay.google.com

 



Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a. Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.

Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Apple Pay

Podczas zakupów Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji. Pełny numer karty nigdy nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Apple i nie może być udostępniany sprzedawcom. Apple Pay nie zachowuje danych o transakcjach, które dałoby się powiązać z Twoją tożsamością, zatem wszystkich zakupów dokonujesz całkowicie poufnie.

Jak dodać kartę płatniczą do iPhone’a?

Dodanie karty płatniczej do usługi Apple Pay jest proste.

Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić.

 ApplePayBankBPS

Jak dodać kartę płatniczą do Apple Watch?

  • Otwórz aplikację Apple Watch w iPhonie
  • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”
  • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a

Jak dodać kartę płatniczą do iPada?

  • Przejdź do Ustawień
  • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”
  • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPada

Jak dodać kartę płatniczą do MacBooka Pro z czytnikiem Touch ID?

  • Otwórz Preferencje systemowe
  • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę”
  • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą kamery MacBooka Pro

Jak płacić Apple Pay w sklepach stacjonarnych i punktach usługowych?

Apple Pay to bezpieczniejszy i szybszy sposób płacenia w sklepach  za pomocą iPhone’a i Apple Watch. Będąc przy kasie, możesz błyskawicznie zapłacić za pomocą urządzeń, których używasz na co dzień.

Aby zapłacić przy użyciu Face ID, kliknij dwukrotnie boczny przycisk, spójrz na ekran, a następnie zbliż iPhone’a do czytnika. Jeśli chcesz zapłacić przy użyciu Touch ID, zbliż iPhone’a do czytnika, trzymając palec na czujniku Touch ID.
Płacąc zegarkiem Apple Watch, kliknij dwukrotnie boczny przycisk i zbliż Apple Watch do czytnika.

Jak płacić Apple Pay w sklepach internetowych i apkach?

Apple Pay to prostsza i szybsza metoda płacenia w aplikacjach i Internecie, która nie wymaga zakładania kont ani wypełniania długich formularzy. Aby za pomocą iPhone’a lub iPada zapłacić w aplikacji lub witrynie internetowej otwartej w Safari, wybierz Apple Pay na etapie finalizowania transakcji i dokonaj płatności, korzystając z Face ID lub Touch ID.

Aby zapłacić w witrynie internetowej otwartej w Safari na Macu, wybierz Apple Pay i dokonaj płatności, korzystając z iPhone’a lub zegarka Apple Watch. Na MacBooku Pro możesz płacić, używając Touch ID na pasku Touch Bar.

Gdzie można płacić Apple Pay?

Apple Pay działa wszędzie tam, gdzie widnieją poniższe symbole

 apple1

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z Apple Pay?

Lista urządzeń zgodnych z Apple Pay jest dostępna TUTAJ

 

Usługa Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.

Co to jest Garmin Pay?

Garmin Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych realizowanych zegarkiem Garmin, po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.
Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

Z jakimi urządzeniami Garmin działa Garmin Pay?

Sprawdź jakich urządzeń Garmin można używać do dokonywania płatności

Jak zacząć korzystać z Garmin Pay?

  • Pobierz aplikację Garmin Connect gp223   na telefon z systemem Android lub iOS
  • W aplikacji Garmin Connect Mobile wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją używając przycisku „synchronizuj”. W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay, a następnie Utwórz portfel
  • Dodaj kartę, wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi
  • Potwierdź dodanie karty kodem SMS

Jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?

Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:

  • Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela
  • Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala

To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.

Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Garmin Pay?

Usługa Garmin Pay chroni Twoje dane, wykorzystując przypisane do zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy płacisz. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Numer Twojej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

Które karty mogę dodać do Garmin Pay?

Wszystkie karty wydane w Grupie BPS (kredytowe i debetowe, Visa® i Mastercard®), z wyłączeniem naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.

Gdzie można płacić Garmin Pay?

Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
Szukaj miejsc oznaczonych logo: pay

Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Garmin Pay?

Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

 

Z jakimi urządzeniami Fitbit działa Fitbit Pay?

Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic

Sprawdź jakich urządzeń Fitbit można używać do dokonywania płatności

Jak zacząć korzystać z Fitbit Pay?

  • Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit na smartfona
  • Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
  • Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
  • Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
  • Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
  • Wprowadź dane swojej karty
  • Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
  • Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie

Jak płacić zegarkiem z Fitbit Pay?

  • Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
  • Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
  • Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
  • Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie

Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Fitbit Pay?

Płać bez obaw z Fitbit Pay!

  • Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej
  • Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
  • Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena

Które karty mogę dodać do Fitbit Pay?

Wszystkie karty wydane w Grupie BPS (kredytowe i debetowe, Visa® i Mastercard®), z wyłączeniem naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.

Gdzie można płacić Fitbit Pay?

Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
Szukaj miejsc oznaczonych logo: 

Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Fitbit Pay?

Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

Szybkie płatności internetowe w Banku Spółdzielczym w Jarosławiu!

Usługa Paybynet działa w modelu "płatności linkiem" (pay-by-link). Klient płacąc za towary lub usługi w Internecie, wybiera płatność przez SGB/BPS i zostaje przekierowany do systemu bankowości elektronicznej. Po zalogowaniu widoczny jest wypełniony przelew, który wystarczy tylko zaakceptować, aby sfinalizować transakcję. Po zaakceptowaniu przelewu przez Klienta, sprzedawca od razu otrzymuje potwierdzenie i może zrealizować zamówienie.

Współpraca Banków Spółdzielczych z Grupy BPS z Krajową Izbą Rozliczeniową zapewnia Klientom stabilność i pewność transakcji realizowanych za pomocą Paybynet, a także dostęp do pozostałych największych platform płatności:

  • Przelewy24,
  • Transferuj.pl,
  • eService Online,
  • IAI Płatności,
  • Dotpay.pl.

Dzięki temu Klienci mają do swojej dyspozycji możliwość płacenia w tysiącach sklepów internetowych. Platforma organizacyjno-techniczna Paybynet została uznana przez Narodowy Bank Polski za system rozliczeniowy, co gwarantuje bezpieczeństwo tej formy płatności. KIR zapewnia też przejrzystość rozliczeń, ponieważ przelewy wykonywane są bezpośrednio z rachunku bankowego Klienta na rachunek bankowy sklepu lub urzędu.

Najczęściej zadawane pytania
Czym różni się usługa płatności online Paybynet od innych tego typu usług na rynku?
Podstawową różnicą jest sposób przekazywania środków pieniężnych od kupującego do sprzedawcy. Trafiają one wprost na rachunek bankowy sklepu lub urzędu, w pełnej wysokości 
i w schemacie: "jedna płatność – jeden przelew". Jeżeli Klient ma do zapłacenia prowizję za transakcję (takie prowizje pobierają urzędy za zamawiane usługi), to kwota prowizji jest czytelnie wyodrębniona.

Czy usługa płatności internetowych Paybynet jest bezpieczna?
Zdecydowanie tak. Operatorem usługi płatności online Paybynet jest Krajowa Izba Rozliczeniowa, dzięki której rocznie realizowanych jest 1,6 miliarda przelewów międzybankowych. Dodatkowo do wymiany danych dochodzi z wykorzystaniem podpisu elektronicznego oraz protokołu SSL, dającym pełne bezpieczeństwo realizowanych płatności.

Przy wyborze metody płatności, na liście banków, wybieramy "SGB/BPS", a w kolejnym kroku "Bank Spółdzielczy w Jarosławiu".

Jak dokonać szybkiej płatności

Aby zapłacić poprzez Paybaynet, na początku należy wybrać metodę płatności. Po wybraniu odpowiedniego okienka naciskamy potwierdź. Otrzymujemy informację zwrotną na temat transakcji. Po sprawdzeniu danych możemy złożyć zamówienie. Strona przekierowuje do wyboru Banku, gdzie z listy zaznaczamy



Następnie jesteśmy odsyłani do podsumowania płatności gdzie zaznaczamy „Banki Spółdzielcze” oraz klikamy dalej.

W kolejnym oknie wybieramy województwo Podkarpackie i Bank Spółdzielczy w Jarosławiu.

Strona przeniesie nas do witryny bankowej do której wymaganie jest logowanie.

Po zalogowaniu się wybieramy rachunek z którego chcemy dokonać płatności

Następnie finalizujemy transakcję wpisując kod autoryzacyjny. Po kliknięciu „AKCEPTUJ” strona zostanie automatycznie zamknięta, a transakcja zakończona.

Płatności PayByNet działają tylko w czasie dostępności rachunku bankowego, a więc taka operacja jak zamknięcie dnia w systemie bankowym (pon-pt: od ok. 18 do ok. 20, sobota od ok. 13:30 do ok. 15:30) uniemożliwia dokonanie płatności.

Więcej informacji na stronie www.paybynet.pl

Instrukcje 

Przedstawiamy Państwu nowy system bankowości internetowej CBP (Customer Banking Platform) przeznaczony dla Klientów Indywidualnych oraz Małych Firm. Dostęp do prezentowanego rozwiązania mają wszyscy nasi Klienci na podstawie dotychczas funkcjonujących środków dostępu.

Jest to innowacyjne rozwiązanie przygotowane z myślą o współczesnym Kliencie - dostosowujące się do jego indywidualnych potrzeb i preferencji.
System jest zbudowany w oparciu o rozwiązania zgodne z paradygmatem RWD (Responsive Web Design). Pozwala to na używanie tego samego systemu na urządzeniach typu smartfon, tablet oraz desktop. W zakładce "Filmy instruktażowe" prezentujemy Państwu w łatwo przyswajalnej formie sposób postępowania podczas używania kolejnych miniaplikacji składających się na system. Zachęcamy do zapoznania się z nowym systemem, gdyż w niedługim czasie otworzy on naszym Klientom nowe możliwości.

Zwracamy Państwa uwagę, na ważny element bezpieczeństwa, jakim jest certyfikat strony. W przypadku nowego systemu, certyfikat wydany jest przez firmę Unizeto Technologies S.A. dla Banku Spółdzielczego w Jarosławiu. Prosimy każdorazowo weryfikować poprawność strony logowania: https://bsjaroslaw.cui.pl/.

Dostęp do strony logowania otrzymamy klikajac w nagłówku strony głównej na link: "NOWA BANKOWOŚĆ".

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Zespołem Obsługi Informatycznej pod nr tel. 166216263 lub 166283208.

Poniżej zamieszczamy szczegółowe instrukcje oraz odnośniki do filmów prezentujących działanie miniaplikacji.


Aplikacja WNIOSKI
Aplikacja PRZELEWY
Aplikacja RACHUNKI
Aplikacja LOKATY
Aplikacja TERMINARZ
Aplikacja DOŁADOWANIA
Aplikacja KREDYTY
Koszyk przelewów
PRZEPŁYWY
Funkcja WIELOPODPIS