Dodano: 07.09.2022
Informujemy, że od dnia 03.10.2022 usługa BLIK dostępna będzie wyłącznie w aplikacji BSGo. W związku z tym Klientów, którzy korzystają z usługi BLIK w aplikacji BS PAY prosimy o:
Dodano: 07.09.2022
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że dnia 2022-09-11 od godziny 20:00 do godziny 23:59 planowane są prace w infrastrukturze ITCARD S.A. W związku z powyższym, w podanym przedziale czasowym wystąpią utrudnienia w dostępie do portalu kartowego KARTOSFERA oraz w zarządzaniu usługą zapisywania kart w GPay oraz Apple Pay.
Dodano: 12.08.2022
Szanowni Państwo.
Usługa przelewu Blik na numer telefonu jest już dostępna!
Przelewy Blik przyspieszają i ułatwiają przekazywanie środków, które na rachunku odbiorcy pojawiają się w kilka sekund! Nie trzeba już przepisywać i znać numeru rachunku odbiorcy. Wystarczy tylko numer telefonu lub odbiorca zapisany w książce kontaktów na smartfonie.
Dodano: 28.07.2022
Wnioski o zawieszenie spłaty rat kredytu hipotecznego w latach 2022 - 2023 jest już dostępny.
Dodano: 01.07.2022
Szanowni Klienci,
Informujemy, że rozpoczęliśmy proces przenoszenia usługi BLIK do aplikacji mobilnej BSGo. W związku z tym Klientów, którzy dotąd nie posiadali dostępu do ww. aplikacji, a korzystają z usługi BLIK prosimy...