Zaloguj

Aktualności

BLIK w aplikacji BSGo!
Dodano: 01.07.2022

Szanowni Klienci

Informujemy, że rozpoczeliśmy proces przenoszenia usługi BLIK do aplikacji mobilnej BSGo. W związku z tym Klientów, którzy dotąd nie posiadali dostępu do ww. aplikacji, a korzystają z usługi BLIK prosimy o:

  • wizytę w placówce banku, jeżeli dotąd nie posiadali dostępu do bankowości internetowej
  • jeśli posiadali dostęp do bankowości internetowej z autoryzacją za pomocą SMS - złożenie wniosku o zmianę sposobu autoryzacji w placówce lub w systemie bankowości internetowej (nowy sposób autoryzacji związany jest z aktywacją aplikacji BSGo)

Klienci, którzy już używają aplikacji BSGo bez dodatkowych działań mogą aktywować usługę BLIK w aplikacji.
Więcej informacji można znaleźć tutaj https://www.bsjaroslaw.pl/platnosci-mobilne
Złożenie wniosku o zmianę sposobu autoryzacji w systemie bankowości internetowej opisane jest w lokalizacji www.bsjaroslaw.pl/bankowosc-detaliczna w zakładce BSGo

Wkrótce za pośrednictwem BLIK możliwe będzie również realizowanie przelewów na telefon.

Do czasu pełnego wdrożenia, usługa Blik będzie aktywna tylko w czasie dostępności rachunku bankowego, a więc taka operacja jak zamknięcie dnia w systemie bankowym (pon-pt: od ok. 18 do ok. 20, sobota od ok. 13:30 do ok. 15:30) uniemożliwia dokonanie płatności.

Data ostatniej zmiany: 01.07.2022 12:50